Reclamatii

Info reclamatii

Daca aveti o reclamatie legata de solicitarea unui credit, incheierea sau executarea unui contract de credit cu Agil Credit, va rugam sa ne transmiteti detaliile nemultumirii dumneavoastra, conform instructiunilor de mai jos:

Informatii necesare pentru solutionarea reclamatiei

Descrierea reclamatiei

Va rugam sa ne oferiti o descriere clara si detaliata a nemultumirii dumneavoastra, astfel incat sa putem analiza situatia in mod corespunzator.

Modalitati de transmitere

Puteti transmite reclamatia dvs. prin una dintre urmatoarele metode:

Termen de solutionare

Cererea dvs. va fi inregistrata la data primirii, analizata si veti primi un raspuns in scris in termen de 30 de zile sau in orice alt termen maxim impus de lege, in functie de problema semnalata.

Verificarea stadiului reclamatiei

Verificarea stadiului reclamatiei Pentru a afla stadiul solutionarii reclamatiei dumneavoastra, ne puteti contacta la adresa de email suport@agilcredit.ro sau la numarul de telefon 0374.471.077.

Daca nu sunteti multumit de raspunsul primit

In cazul in care raspunsul oferit nu va satisface, aveti dreptul de a apela la urmatoarele optiuni:

In caz de nereusita a solutionarii amiabile

Daca solutionarea pe cale amiabila nu este posibila prin niciuna dintre modalitatile de mai sus, va puteti adresa instantelor competente din Romania, conform legiilor in vigoare.